tirsdag 21. april 2009

Ti amo

Det var knallvær alle dagene, og det stikker litt i magen når jeg kommer på at jeg er hjemme. Hvorfor er det sånn, at jeg blir så depp av å komme tilbake fra ferie? Anyroad - Jeg har shoppet, jeg har spist litt i overkant mye god mat, og jeg har oppdaget min nye yndlingsby.

Hello my friend, special price for you! Hvorfor finnes det ikke sånne søte, små og rotete kiosker i Norge?



<3

Vi så et italiensk bryllup. Så søtt og nydelig at jeg ikke har ord

Utenfor var det en enda søtere brudepike.

Regine Stokke, jeg kastet en mynt i Trevi-fontenen og tenkte på deg.
Jessda, det var det beste fra min lille kloss av et canonkamera. Skal så fort som mulig stjele noen bilder fra pappas speilrefleks - med andre ord så kommer det mer dokumentasjon på at jeg faktisk var i Roma, og ikke bare later som.