torsdag 23. april 2009

Ja bare dra en kniv rundt i hodet mitt du

De siste dagene har jeg liksom prøvd å være litt sunn, da. Du vet, mer salat enn vanlig mat og flere joggeturer en vanlig. Men det viser seg at kaloriunderskudd og lite søvn ikke går hånd i hanske. Sunnhetsprosjektet mitt har gått på skinner, og jeg har aldri følt meg freshere noen gang, helt til BAM - migrene. Er det noe jeg er overlykkelig for at jeg har sluppet det siste halvåret så er det akkurat det. Før fikk jeg migrene helvetes ofte, typ en til flere ganger i måneden. Synsforstyrrelser, hodepine, kvalme, oppkast, hele pakka. Får dere migrene?

Nå har jeg sovet en del og er ferdig med å klage. For å si det sånn så har jeg ikke mye til tøff hverdag hvis litt migrene er det verste som hender meg. Likevel har jeg tenkt til å spise unormalt mye sjokolade og glemme alt som heter skolearbeid resten av kvelden. Det fortjener jeg vel! 

Tidligere i dag, da jeg følte meg digg og ante fred og ingen fare. Sitter i pysjen nå.